mysweetestthings -

No more us.

Jobbade till elva idag och åkte sen direkt in till Sofia och övade smink till tävlingen och fixade om mina naglar. Sen tog jag en tripp ut till vita sand för att fota. Blev inge bra.. haha 
Åkte hem och träffade liten sjukling. Sen har jag kollat på House, redigerat bilder och ätit mat! 
Imorgon ska jag träffa Emmy och gå till arbetsförmedlingen! Sen ska jag nog gå in i skogen och leta efter en pinne och kanske fota något! Får se hur de blir! Ska väl regna imon så de blir säkert inget med det! 
Detta skulle så vart en gif insåg jag nu. Doh! Tabbe. 

Kommentarer
Postat av: Johanna
2014-02-17 @ 23:50:34 / http://johannameh.blogg.se

leta efter en pinne??

Svar: Haha ja, till tävlingen... Komplicerat, men Sofia ska göra massa blad och fjärilar och grejer... Och så ska jag hålla i pinnen, "sitta på pinnen" (som fågel i tävlingen...) man fattar nog när man ser allt.. :D hoppas jag.
Frida Gustafsson

Postat av: Frida
2014-02-18 @ 00:19:41

Jag åkte från Ica maxi samtidigt som dig. Såg när du åkte iväg med bilen. Åkte bakom dig till rondellen

Svar: Coolt(: ^^
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: