mysweetestthings -

Valentines.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥D:D::D:D:D:DD:D:DD. -.-
Spenderade min förra alla hjärtansdag med att städa Marcus rum, vänta på att han skulle komma hem från jobbet. Åt middag med hans familj. Fick choklad av honom. Han fick massa godis. Sen kollade vi väl på film eller något.
I år spenderades den annorlunda, började med jobb till 10, sen träffade jag världen finaste Amanda på EH i ett par timmar(: Sen åkte jag hem och kollade på Battle Of The Year. Grym film! Vid sju skjutsade pappa mig och Sofia till Tullen. Åt jätte god mat och drack en god drink innan vi gick till Facklan och kollade på bio! The Secret Life of Walter Mitty! Jätte rolig! Haha(: Värd att se(: Efter det var tanken att vi skulle kolla in Corner, men det var folktomt och kändes inte så kul, så vi skiljdes istället åt, hon åkte hem och jag tog pendeln in till Göteborg. Gick till PC och träffade Yohanna, Pernilla, Frida och deras vänner. Var där till stängning, och efter det var tanken att jag skulle åka hem och äta glass i min säng. Men inte mycket har gått enligt planerna i år, så vi tänkte åka ut till deras gamla klasskompisar i Åsa. Long story short, åkte bil i två timmar för att sen hamna i Yohannas stuga ändå. (fönsterrutan på hennes bil var förövrigt sönder, så vi körde med rutorna nere. Så. Kallt. Sov iallafall där och fick skjuts av Skatan hem igår! Trevlig kväll(: Igår åt jag min glass, kollade på Cavemen och The To Do list! Också bra filmer(: Sen vid 18 kom Veronica och Tony hit och sov över. Åt matt och kollade på Melodifestivalen. Skypeade med finaste Ovve också(: Nu har jag fått frukost på sängen((: Kollat på Thanks For Sharing och lyssnar just nu på musik. 
 
 



Kommentarer
Postat av: Soff
2014-02-16 @ 23:09:06

Tycker denna alla<3dag lät bättre ;)

Svar: Den va toppen(:
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: