mysweetestthings -

Are we ashes and wine?

Har under veckan inte gjort så speciellt mycket, jobbat, jobbat, haft myskväll med världens bästa Johanna, kommit hem med 7 nya hårprodukter från Tingelings 10års jubileum, jobbat mer, ätit tacos med Sofia och pappa, vart på 20års kalas hos min kusin, vart på hemmafest hos Emmy, vart hos läkarn och bokat operationstid, jobbat lite till och nu har jag jobbat! Kom nyss hem ifrån dagens pass, och imon är det samma visa igen! I helgen är jag ledig och får se vad som hittas på! 
Tänker inte skriva så mycket om Emmys partajj, körde, så jag drack inte, men folket där hade jag inte träffat på ungefär 2 år, så det va spännande((: Ni får några bilder iallafall! Bara för att jag är så snäll! Och så slänger jag in några bilder från bröllopsmässan som Weronica tog på mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: