mysweetestthings -

Can I not like you for a while?

Efter en fullspäckad helg, med Mejamys hela fredagen, ishallen 11-21 på lördagen och bröllopsmässa 11-15:30 och ishallen 16-21 så är jag ganska trött, men ändå pigg! Jobbat idag och slappat resten av dagen.
Leon Lurje va jätte bra! Convivium vann juniorklassen, och finnarna tog första platsen i de andra klasserna! Boomerang kom trea, surprise tvåa och karisma landade på en femteplats i ungdomsklassen!
Tog 2200+ bilder, så jag har en hel del att gå igenom... Men objektivet va ett lyckat köp kan jag lova! (även om jag ville ha kanske aningen kortare bränvidd vid några tillfällen när jag försökte ta gruppbild.. (iallafall tagit med mitt andra objektiv))
Lånade denna från Leons hemsida, bara för att ha((: Los Americanos Synchroettes, Convivium och Boomerang! Så får ni fler senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: