mysweetestthings -

I wanna hold your hand

Kom som ni såg hem till Marcus vid halv ett i fredags kväll och upptäckte att han hade fått ny säng<3 Så go! Det va riktigt skönt att inte ligga intryckt i väggen..(: Så jobbade han, och jag hängde, i lördags och efter det var vi hemma hela kvällen och gjorde inte så värst mycket, började kolla på wildkids, åt mat och låg i hans säng(:
I söndags gjorde vi samma sak, fast vi var båda ganska trötta och sjuka! Tog iallafall en tripp till Coop och Valentin och hängde i sängen framför tvn (som vi drog fram) i några timmar innan jag åkte hem och sov! Idag har jag jobbat, träffat världens finaste bästa Johanna och bytt julklappar<3 Fick VS produkter och världens finaste drömfångare som hon har gjort! :D Sen har jag bakat vaniljbullar med mamma och kollat på två avsnitt av The Carrie Diaries! 
Nu ska jag rensa mobil och fixa med min externa hårddisk! 
Vårt himla grymma fibernätvärk har lagt av också och funkar på ett ställe i hela huset(Y) Wiie.
 
Obligatoriskt Meyamys.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: