mysweetestthings -

I will try to fix you

Jobb hit och jobb dit! Igår jobbade jag, och efter det var jag hemma och fikade med pappa och farmor. Redigerade (pinsamt sent. tänkte inte ens säga när bilderna fotades) klart bilder på Gabbe som jag lägger upp här snart! Och sen när mamma kom hem åkte vi och hämtade upp Meja/lämnade henne hemma och bytte en extern hårddisk på vägen hem! Somnade typ vid åtta, vilket var väldigt skönt. Vaknade relativt "pigg" när klockan ringde 4:30 och kunde inte somna om igen.. Så nu har jag jobbat och pappa kom precis hem från sin promenad bort till onsala påfarten, till hammerö och tillbaka. han är störd den där. 
Annars har jag suttit och försökt hitta en lösning på att använda mitt olympus objektiv på min canon, vilket visar sig tydligen vara omöjligt... Jälaskiiit. Så nu har jag letat efter ett nytt macro att köpa i framtiden! 
Ikväll ska vi äta tacos tror jag och jag ska förmodligen spåna lite idéer till ett framtida projekt med min syster. Annars ska jag spela ps3! Borde städa lite på mitt rum också kanske..
Och ikväll ska jag förhoppningsvis sova hemma hos Marcus! Och sen hörde jag något.. imon.. skulle vi göra något på kvällen tror jag.. mamma sa något.. På söndag är det kalas för Julia och sen jobbar jag på måndag igen!
Måste dela med mig av Rebeccas julklapp! Sofia och jag "rövade bort" Meja en dag och tog med henne (och mamma) till Helena Kyrks fotostudio och fotade henne! Så söta bilder!(: Här får ni några!(: (på sista bilden ligger hon förvisso och gråter, men vi tyckte den va så söt...<3)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: