mysweetestthings -

What else can I do?

Äntligen fixat med min externa hårddisk och lyckades få bort över 90 gb från datorn... nu är den supaaaasnabb!
Sov hemma hos Marcus i måndagskväll och åkte med honom och Susanne in till Göteborg och hade ett möte med Aventus, och sen var jag på Elboden mellan 11-18, och gjorde absolut ingenting... åt mat(: haha
Sen åkte jag hem och gjorde något.. minns inte vad.. Och sov, för jag jobbade 5:30-11 i onsdags, och åkte hem en stund. Kolla lite serier (PLL Och Ravenswood!♥♥♥) och tog sen bilen in till Göteborg för lite Elboden-häng. Körde Marcus hem och åkte hem och gjorde något... haha! Igår jobbade jag mitt första frukt&grönt pass! 5:30-14! Samma idag. ikväll ska jag få träffa min fina kille igen, och imon jobbar jag 6:30-9:00 i frukt och sen 9-14 på kolonial! Sovmorgon ftw! 
Sen ska jag vara med Marcus, sova där och jobba på söndag igeeen. Dock 11-15, så de går fort(: Har även jobb på måndag, 5:30-11, och sen resten av veckan slutar jag tio! Skönt(: ^^
Nu ska jag ta och äta något, och titta på 2 steg från håkan, house eller carrie. Och vänta på att min grabb ska sluta jobba! Måste fixa lite på mitt cv också! 

Kommentarer
Postat av: Johanna
2014-01-10 @ 15:35:39 / http://johannameh.blogg.se

åh, då slutar vi samtidigt imorgon! seeees då! ;) <3

Svar: Åh yess! Du gjorde min dag :D fan va nice
Frida Gustafsson

Postat av: Anonym
2014-01-12 @ 21:09:42

Helt sinnessjukt bra! Fick ingen stopp på tårarna när Loreen började sjunga du vet? Shit.. Tyckte inte om robotprogrammet faktiskt men gillade spirits långa och voodoo var fett! Jag vet inte ännu, har inte kollat mitt schema! Men hoppas de : D

Postat av: Mandis
2014-01-13 @ 00:56:59

Ah men robot var nog lite rörigt eller ngt för jag fastnade inte riktigt för det.. Spirit åkte till typ Las vegas? Så coola klänningar! Suprise var feta även med ett så ungt och nytt lag. Verkligen så nice långprogram! Inte alltför sjuka grejer utan stilrent och coolt typ på båda programmen :D

Postat av: Mandis
2014-01-13 @ 00:59:05

Blir ingen leon heller kom jag på.. Mamma fyller ju 50 så ska på spa hela den helgen.. :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: