mysweetestthings -

Är så trött

Herregud, har vart en lång men sjukt kul dag idag. Först ska jag dock berätta om resten av min vecka!
I söndags åkte jag hem till Rebecca och åt pizza och vandrade omkring i Fjärås stad. Hahaha(: tror inte jag gjorde något annat på hela söndagen.. 
I måndags gjorde jag lite grejjor på morgonen och vid fyra åkte jag pendeln med Emmy in till Göteborg där vi först hälsade på Marcus på jobbet, åt jättegod mat på Jensens och gick på Gothia invigningen! Hon hade gratisbiljetter så varför inte?(:
Tog pendeln hem med 300 andra pers. Det va verkligen knökat. Herregud. Kö i hela trappan på Lisebergsstation (Emmy och jag tog hissen upp haha). Tåget var i princip redan fullt när det rulla in på perongen också..
Igår gjorde jag fransar på förmiddagen och vid åtta åkte jag och Emmy in till Göteborg och kollade på Bad Neighbors, sjukt rolig film! Kom hem vid typ tolv och somnade strax därefter! Idag tog vi också pendeln in (haha) fast till Liseberg, och spenderade dagen där! Var där strax innan elva och gick därifrån vid fyra! Då tog vi spårvagnen in till nordstan, gick omkring lite och sen fick vi skjuts av Marcus hem! Så jag har haft tre toppen dagar! Och imon ska jag till läkaren, igen, och sen ska jag inte göra någonting annat hela dagen. Förutom att sova hos min grabb!
Nu ska jag kolla på PLL!
(Vann den "fina" plastglasgrejen idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: