mysweetestthings -

It's so clear to me now

Hej ni fina! 
Just nu ligger jag i min säng och dör lite för att det är så varmt.. Har gjort en massa grejjor sen jag skrev sist.
Jag har kört en massa bil, "badat" med Emmy i sjön, "badat" med Sandra i havet, fotat Sandra, träffat Johanna P, ätit lunch och frozen yogurt med Sofia. Jag har sovit hos Marcus och spenderat en heldag där, badat i deras pool, umgåtts med hans mamma och lillebror medans städ var hemma här. Och igår blev det en liten spontankväll/utgång med Johanna P!(: himla trevligt! Blev inte så länge dock eftersom jag skulle vara fit for fight idag.. Hade ju bröllop idag! Lägger nog upp någon bild om någon vecka eller så när jag har kollat igenom bilderna! 
Annars har jag inte gjort någonting idag, jo, på vägen hem från bröllopet hamnade jag framför Johanna och åkte hem till henne och åt glass en kortis!
Alltså... Denna hunden.. Hon är så rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: