mysweetestthings -

Shine

Idag har jag alltså tagit bort gipset. åh gud. Smärtan. haha. är förvånad att Emmy inte hörde mig skrika, doktorn i rummet bredvid hörde mig definitivt! Så nu har jag fått något litet skydd som jag tydligen skall ha i 6 veckor.. Och när jag ska börja jobba har jag verkligen ingen aning. Ska inte belasta för tungt på armen så jag vet inte.. 
Tog av det vid tre tiden och har fått 3 stycken smärt-skrik attacker sedan dess. Fast den jag hade för en timme sedan va värst. Fy fan. Kan inte beskriva det men det gör så ont. skit samma! Imon ska jag följa med Helena på ett jobb och förhoppningsvis somna hemma hos grabben min på kvällen! Nu ska jag tröstshoppa lite på Victoria Secret rean eftersom jag är så himla rik. (fick visserligen hem ett paket därfirån förra veckan och ett till är på väg men de skadar aldrig med mer grejjor!)
Min favvoshorts atm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: