mysweetestthings -

You lift me up

Today is the day! (((: Ska ta bort mitt gips om två timmar. whopwhop. Längtar efter att kunna fixa håret, sminka mig riktigt, ta ut mina linser. Men mest av allt att spela gitarr! (och klia på armen och att sträcka på den..(och att inte lukta hockeysvett)) Ser fram emot att kunna sova igen och slippa den konstanta krampen i axeln.
Åkte med Mia till flygplatsen igår och hämtade Marcus och Josefine. Fick mat när vi kom hem och jag åkte hem ganska så strax där efter! 
Ska snart träffa Emmy och dra med henne ner till Varberg, och så får hon köra hem! Fruktar lite inför smärtan i armen jag kommer ha om två och en halv timme.. Nu har jag precis bokat besiktning till bilen och måste göra mig iordning!(: (eftersom jag sitter i bikini från att jag var ute och solade i tjugo minuter förut. försökte iallafall...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: