mysweetestthings -

Attitude Sthlm

Helgen började på fredag (hehe) och vi gick direkt från Kista station till mässan och började direkt preppa naglarna. Tävlade med gellack, ena handen fransk, andra handen röd och mönster på tummen! Vad vi skulle göra för mönster planerade vi kvällen innan(Y). Sen gick jag iväg på bedömning i typ en halvtimme. Efter det gick vi och checkade in på hotellet medans Sofias vänner tävlade stiletto! Vid 18:00 var det prisutdelning och innan det tittade vi igenom mässans montrar och såg oriflame visningen och make up stores visning! Vi på 11 plats med naglarna, tanken var egentligen inte att vi skulle vara med (sofia bestämde sig på torsdagen att vi inte skulle dra oss ur) och hon trodde vi skulle komma sist, så de va bra((: ^^ På kvällen åt vi mat på hotellet, tog seriöst fem minuter att få maten, fick drickorna efter maten.... galet! Fixade grenen och gick över till Sofias vänner, Martina, Stephanie, Kim och Sanna. Haha. Satt där och lyssnade på deras problem i cirkus en timme innan vi gick och la oss. 
Gick upp vid halv åtta tiden på lördagen och började med håret direkt. Gjorde färdigt håret innan frukost och fixade sen sminket. Gick till mässan och blev insläppta genom verkstaden.. haha. 
Träffade Laila Bagge i full fågeloutfit. haha(: Massa ville ta kort och grejjer hela tiden.. 
Vi tävlade iallafall vid 14 och de va lite otydliga regler så de blev lite som de blev första tävlingen.. (första fantasy tävlingen i sverige) Sofia och jag bestämde under tiden vi gjorde naglarna hur de skulle bli.. Naglarna var minst uttänkt av allt och det var trots allt en nageltävling.. haha
Kom iallafall på tredjeplats, nöjda! Gick hem och drack champagne och cider på rummet, filade bort mina naglar och gick med alla tjejjor och åt middag! Sen blev det en tripp upp till skybaren innan läggdags! (men först spenderade jag en timme inne på badrummet för att ta bort allt smink och alla 94 hårspännen, fjädrar osv.) I söndags åt vi frukost vid halv nio och tog halv tio pendeln mot stockholm central. Blev upphämtade av fader på gbg central! 
Såg massssa olika kändisar under helgen! Daniel Paris, Andreas Wijk, Pernilla Wahlgren, Laila Bagge, Isabelle, Thobias (PH), Lina Flodins, Alexandra Bring, Foki, sen va det en hel drös med modebloggare som jag inte har någon aning om va de heter. Såg att Niklas från PH kikade förbi också! Har missat en massa men jag minns inte..
(det togs otroligt många "oscars selfies" under helgen... haha)
Idag har jag jobbat en skvätt, 6-14! Sen har jag vart hos Mejabus och ska till Johanna om en timme eller så! 
Pöss 
Här får ni en heeeeeel hög med bilder från min grymma roliga helg, en del fjant bilder från lördagkväll osv.. haha
(väldigt många hade rakade sidor)
Våran lilla nagel-tävlings-hörna
Om någon föjer Foki på Instagram, så såg ni mig och Sofia på bilden hon la upp från Attitude!^^
Tyvärr dåliga bilder på mina två konkurrenter;
Bröt mot reglerna, men grymma naglar (vann.)
 

Kommentarer
Postat av: Mami
2014-03-12 @ 22:57:08

Grymma kort :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: