mysweetestthings -

If you could see me now

Hejsanhoppsan lillebror! Idag är jag ledig, och har "sovit ut" till åtta och visserligen legat i min säng sedan dess. Tittat på kuwtk, läst the fault in our stars och äntligen fixat photoshop cs6 och lightroom. Det var behövligt!
I tisdags firade vi ju lille Victor, åkte till kungsmässan och köpte ett spel till honom som han ville ha och sen åkte vi hem och spelade det. Marcus och Victor då, jag fick bygga ihop innebandymål. haha. Senare blev det våfflor och tårta innan Marcus åkte och skejtade och jag åkte hem! I tisdags jobbade jag och efter det passade vi lillskit. Meja asså. (hund Meya fyllde förresten 2 år i onsdags) Hon slog mig inte en enda gång, progress! Bet mig dock i låret en gång, men det är bra ändå.. haha galen bäbis. I torsdags skulle jag ätit lunch med Marcus men han blev sjuk så jag träffade Emmy på kungsmässan och shoppade och åt lunch med henne! Igår jobbade jag och gjorde ingenting förrän sju då vi åt middag här hemma. Spännande. Nu redigerar jag lite bilder som jag tog igår och ska försöka hitta på något att göra.. Ikväll ska jag iallafall få sova hos min fina grabb igen!  
Här får ni en bild på Meja och bilder från min lediga tisdag!♥




 
 

Kommentarer
Postat av: Mami
2014-03-30 @ 10:10:31

Hej moster :) får jag komma in till dig säger sötnosen 💕


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: