mysweetestthings -

It is what it really was

Har haft en bra vecka, jobb på måndag mellan 6-14:30 och på kvällen åkte jag hem till Johanna och spelade Mario Party innan jag åkte hem och sov! På tisdagen var jag ledig och spenderade den dagen med fina Emmy och spenderade för mycket pengar... Köpte nya jeans, en asgo t-shirt och en cardigan på bikbok. Sen bjöd jag emmyslemmy på lunch på jensens innan vi åkte och åt frozen yoghurt på linne. Tog även en sväng om och fick pussat på min fina älskling på jobbet innan jag körde Emmy hem! Sen jobbade jag 5:30-15:30 på onsdag (kolonial-möte-kassa) och efter det satt jag nog i sängen resten av kvällen.. I torsdags åkte jag, mamma och pappa till gekås efter jobbet och var hemma igen vid 18. Köpte massa onödiga grejer och nya lakan! I fredags jobbade jag igen, åkte pendeln med pappa in till Göteborg när han skulle på aw (fastän han är sjukskriven.. fusk!), och jag gick till Marcus på jobbet. Vi åkte för att äta middag, blev pizza.. haha. Sen åkte vi hem till honom och tittade på film och grejer innan vi somnade. Igår jobbade han, och jag hängde på. Frukost på Ahlströms som vanligt. Gillar sånna lördagar(: God fralla, färskpressad apelsinjuice och ett wienerbröd. Ja tack. Åkte med Susanne hem till Marcus från jobbet och de spelades brutal bandy. Marcus och Emelie mot Victor och Adam. Kul att se.. haha. Vi spenderade nog mesta delen av kvällen i sängen, som vanligt. Spelade Fifa. jag är en dålig förlorare. och kollade på Happy rotter!
Idag har jag inte gjort något spännande alls, kollat på film och lyssnat på musik. Imon är det jobbdags igen.. )): Denna veckan jobbar jag 31 timmar, och mitt första kassapass! (bra att jag inte har fått gå igenom hälften och ska sitta där själv... Braaaa..) Jaja, det är inte förrän på söndag, så de blir ett senare problem! Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Keeping up with the Kardashians innan jag ska sova! Puss♥
Så onyttigt..♥
BikBok all the way. Min nya gosoutfit. (mysbyxorna är visserligen gamla, men bäst)
Min grabb har förövrigt färgat håret svart.. 

Kommentarer
Postat av: Johanna
2014-03-17 @ 17:59:16 / http://johannameh.blogg.se

jag jobbar också på söndag 15-22! när jobbar du?

Svar: 7-15! Haha<3
Frida Gustafsson

Postat av: Frida
2014-03-21 @ 17:43:11

Vet du om glassbaren var öppen på Jensen vid lunch? Jag och syster ska gå dit någon dag och hon vill testa glassbaren, så måste veta om man ska gå dit till lunch eller middag.

Svar: Ingen aning faktiskt... skulle tro att den är öppen under lunch, du kan ju ringa och fråga(: har du kollat om det står något på deras hemsida?
Frida Gustafsson

Postat av: Frida
2014-03-21 @ 18:40:36

Letade på hemsidan förut utan resultat. Får helt enkelt ta och ringa dem

Svar: Gör så!(:
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: