mysweetestthings -

Stockholm

Hejsan hoppsan alla glada! Sitter just nu på tåget mot Stockholm med min stylist vid min sida! Tävlingen startar om tre och en halv timme (stress). Och vi vet inte ens hur man tar sig till Kista. Liiite nervös! 
Himla käckt att få hela resan betald av sofipropps företag! (Tågresa, hotell, mat osv. Allt förutom shopping om de skulle hinnas med) 
Idag är det alltså tävling direkt, så vi hinner inte ta oss till hotellet (som ligger rakt över gatan). Och sen har jag faktiskt ingen aning. Ska på prisutdelning vid 17 tiden och där emellan förmodar jag att vi kollar in mässan och kanske tar oss till kista galleria 600 meter bort! Sen blir det att ladda om inför fantasy på kvällen! Blir väl uppstigning runt sju snåret på lördag för fix av hår och smink! Sen äta goooood hotellfrukost (scandic, som jag har längtat!) innan vi går till mässan och tävlar! Kommer bli grymt! Sen är prisutdelningen vid 17 då också och sen vet jag inte vad som hittas på! Åker hem vid tio tiden på söndag morgon!
Får se om jag hinner blogga något, ska försöka fota iallafall!(:
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: