mysweetestthings -

There will be highs and there will be lows

Long time, no see. Typ. Har haft "fullt upp" den senaste veckan så kör en liten sammanfattning och så får ni se lite bilder! I onsdags kväll åkte jag hem till Marcus vid sju och firade Emelie som fyllde år. I torsdags vaknade jag upp hos Marcus, gjorde inget speciellt och jag åkte hem vid två. Vid tre var jag i fjärås med Sofia för att hämta Meja på dagis. Där stannade jag en timme innan jag åkte hem, redigerade bilder och packade. Vid halv åtta stog jag utanför byggmax och väntade på Olivia!((: Åkte med henne till Boomerangs fysträning och tittade på (redigerade bilder). Sen åkte vi hem till henne och pratade och grejjer. Sen sov jag där och åkte vid elva tiden hemmåt. Himla mysig kväll(: Kollade nog på Veronica mars typ resten av dagen..(: Sov hemma hos Marcus på kvällen och åkte pendel in till Elboden på morgonen. Var ju gbg varvet och inget folk i butiken. Fick gå världens omväg för att komma till pendeln sen igen eftersom allt va avstängt....... Jag åkte hem efter det och redigerade och så. Hämtade pizza vid tio tiden och åkte hem till Marcus, såg på Walter Mitty och var hundvakter. Sen har jag inte så mycket minne av söndagen, Marcus familj kom hem, och likaså min. Vi fikade lite med dom innan han åkte och skejta och jag åkte hem! Kollade klart på säsong 3 av Veronica Mars och redigerade bilder. Redigerade bilder igår, hämtade min GHD tång :D (fick den för att jag var modell för GHD förra månaden(Y)) åkte till Marcus vid tio och spelade något jätte konstigt hockey spel. Jag vann en gång. (viktigt!) Idag städade han lite på morgonen och vid ett åkte jag hem! Har vart på arbetsförmedlingen och redigerat bilder sedan dess! 
Resten av veckan vet jag inte vad jag hittar på, ska förhoppningsvis träffa världens finaste Johanna! På lördag ska jag följa med Helena och på kvällen ska jag försöka hinna vara med Marcus när han är barnvakt åt sina kusiner!(:

Kommentarer
Postat av: Frida
2014-05-20 @ 21:53:55

Åhå Veronica Mars 👌🙏😍 (< iPhone smilys)
Kyle (Gallner) är ju med där. Han får en buss att störta och våldtar Veronica bland annat. Sen hoppar han. Lika bra det

Svar: Haha ja vet, sett alla avsnitt(; haha tänkte på det när jag såg honom!
Frida Gustafsson

Postat av: Frida
2014-05-21 @ 09:50:44

Jag vet att du sett alla avsnitt, visste bara inte om du kom ihåg Kyle (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: