mysweetestthings -

Trippin'

Nu snurrar det. Helt galet vad en liten tablett gör. Tar verkligen bort smärtan helt! Dock bara i ett par timmar.. Men ändå!
Igår åkte jag med Marcus till elboden och fick i uppdrag att sätta ihop den lilla blomlampan och Marcus satte ihop den stora! Den är verkligen så sjukt jobbig, men ack så snygg! Typ 170 små blommor som man måste sätta ihop.. Vi åt iallafall som vanligt frukost på ahlströms och åkte hem vid två! Vad vi gjorde hos honom har jag glömt av, åt iallafall middag där! Tacos!(: sen körde Marcus hem mig och jag kollade på film! Idag har jag hittills inte gjort så mycket, kollar på welcome to Sweden och ska snart ta mig ner till innerstan för att fika och gå på bio med Sofia och Rebecca! Mysigt(: ska se The Other Woman! Har verkligen velat se den så länge, så jag hoppas den är bra!(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: