mysweetestthings -

We're gonna make it

Hade en grym dag med Marcus! Han kom och hämtade mig i måndagskväll och vi tittade på början av Hajen innan vi somnade. Sen kollade vi klart filmen på morgonen och vid tolv tiden åkte vi till kungsmässan och intensivshoppade! Jag handlade väl för 200 spänn och han för närmre 3000.. Sen åkte vi hem till honom, spelade Zelda med Victor och åt god mat innan han körde mig hem! Hemma bytte jag snabbt om och åkte med Mamma, Sofia och Rebecca till Make-up stores event i Göteborg! Var bara där en kort stund! 
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att färga håret! Kan se om jag visar bild på det hela imorgon!
Nu dricker jag te, i sängen, och redigerar bilder på Meja! Och imorgon ska jag korta ner mitt gips, kan inte bli mycket bättre!(: (okej, jag kunde vart typ miljardär och rest runt jorden, men man kan ju inte få allt!(; ) 
Lägger nog upp ett par bilder snart! ♥ Så länge får ni en bild när Meja lyfter tyngder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: