mysweetestthings -

Blank page

Firade min födelsedag för släkten igår/hälsa på Ofelia. Hon fick massa grejer haha! Massa leksaker och en superfin matskål! Hon blev även 10 veckor i helgen och oj va hon har växt! Kanske en halv decimeter åt alla håll! Hon är superbusig och kan vara supermysig ibland, men bits hellre... 
Händer inte mycket denna veckan förutom det faktum att vi åker till Stocholm och Ed Sheeran på onsdag. Är så taggad! 
I lördags (och typ lite i fredags) var Amanda och Sandra här, Amanda jobnade lördagen och var bara här i fredags men VI HAR BOKAT RESA TILL CANADA OCH USA I VÅR. Är så glad! Det blir alltså Hamilton för att kolla VM och förhoppningsvis en tripp till Niagara fallen innan vi tar vårt pick och pack och flyger till New York och shoppar gärnet, solar i central park och njuter av vårvärmen medans ni fryser här hemma((((((: hehe :)


En av mina fastrar och molnet(:
Detta röda under ögonen alltså....

Förlåt för att jag i princip bara lägger ut bilder på mitt fluff men hon är ganska söt((: sorry not sorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: