mysweetestthings -

22 timmar

...kvar tills jag hämtar hem min lilla prinsessa! 
Efter jobbet igår åkte jag och pappa och köpte grind och kompostgaller! Så nu har vi grind både uppe och nere i trappan, valphage i mitt rum, barnlås på skåp och valpsäkrat på diverse ställen. Var även på den nya djuraffären nere vid maxi och shoppade på mig lite. Djuraffärer kan ju vara något av det mysigaste som finns. Det och fotoaffärer. Idag stog det jobb på schemat igen och har därefter tagit igen alla serier och duschat. Nu blir det strax middag! 
Imon ska jag på inflyttningsbrunch hos Sandra och Olle vid elva och vid ett bär det av mot Jönköping!! Dör.
Hur söt?? Haha lilla isbjörn<3

Kommentarer
Postat av: Mami
2014-10-24 @ 19:52:57

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: