mysweetestthings -

Rast nr 2

Känns så onödigt att ha två raster när man jobbar i kassan.. Men det kanske bara är jag som tänker så.. 
Var iallafall sjuk igår, fick migrän i fredagskväll, kastade i mig en pizza på fyra minuter och slängde mig i säng för att slippa känna av det. Kunde inte somna och var tvungen att känna av det, wiie. Kollade på idol lite senare och gick och la mig strax därefter. Mådde illa och hade fortfarande ont i huvudet när jag vaknade igår så jag ringde jobbet och sa att jag inte kunde jobba. Mådde bättre lite senare, trodde jag.. Åkte in till Kungsmässan för att fika med Sofia och Rebecca (och en sovande meja) och insåg när jag var framme att jag mådde kasst. Klen och typ febrig. Fikade iallafall och åkte sen hem och bakade nutellabullar med mamma! Somnade ganska tidigt och mådde "bättre" imorse. Nu är det samma som de va igår igen.. Ont i halsen har jag också så det gör ju ont att prata med kunderna.. Jaja, jobbar i två timmar till, middag hos Rebecca och ishallen på det. Får nog sitta bredvid idag.. Imon är det teamplock och gammalt som gäller. Tjohoo! Blogg.se uppdateringen är helt värdelös, ser inte vad man skriver, så ni får ursäkta stavfelen.. 29 dagar tills jag är hundägare((: Ha de gött, HAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: