mysweetestthings -

1,2,3 drink

Hade sjukt roligt igårkväll. Grymt bra kväll! Drack väl kanske för mycket eftersom jag minns typ 50% av kvällen, men hade sjukt kul så det är bra.
Började dagen tidigt när jag vaknade av mig själv vid halv sju.. Rakade nacken och red! Sen duschade jag och gjorde mig ordning innan jag åkte till Emmy vid fem och väntade på henne och Nelly medans de gjorde sig iordning. Åt lite mat också innan vi tog pendeln till Mölndal! Hade förfest med typ 10+ andra hemma hos Oscar till elva då vi tog bussen in till Chalmers! 
Spenderade första två timmarna med "Lindomegänget" haha innan vi hittade Emma och Olivia! Sen spenderade vi tre resten av festen med att prata haha! Drog därefter på något vänster vidare till Valand där vi var en stund, innan vi gick hem till Linus på "efterfest". Sen gick jag, Olivia och Oscar hem till henne och sov där! Däckade vid halv sju och vaknade vid tolv imorse! 
Åt pizza med Olivia och kollade på glee repriser på tvn innan pappa kom och hämtade mig, körde hem mig till Emmy där jag hämtade min bil!



Hahaha lyckad kväll!<3

Kommentarer
Postat av: Frida
2014-09-15 @ 16:56:20

Rakade nacken?

Svar: Yep, haha hade massa kort hår en gång i tiden och rakade bort de då, så nu måste jag fortsätta.... Haha^^
Frida Gustafsson

Postat av: Emma
2014-09-17 @ 19:55:35 / http://emmagrannfotografi.blogg.se

Vem är han på sista bilden? Haha
Charmig osv

Postat av: Emma
2014-09-17 @ 19:55:35 / http://emmagrannfotografi.blogg.se

Vem är han på sista bilden? Haha
Charmig osv

Svar: Haha jag har ingen aning! Det va två killar som slog sig ner och snackade med dig typ.. Haha
Mycket charmig måste jag säga!
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: