mysweetestthings -

Jag vill vara trasig med dig

Helgen spenderade jag på oktoberfest med Filips område+vänner. Faktiskt roligare än jag trodde! Josef gjorde dock hela kvällen. Hans danser är allt.
Var nykter och körde Emmy hem vid halv tolv (hon skulle jobba vid fem stackarn.. Haha) sen åkte jag hem och sov! Igår fotade jag Rebecca, Matte, Meja och magen! Fick många fina bilder(: annars åt jag middag hemma med Sofia och farmor (och mop) innan Sofia och jag åkte till ishallen! Skojjsigt även igår, dock träningsvärk... Haha
Idag stod jobb på schemat och annars har jag inte gjort så mycket vettigt idag. Ledig imon, så ska nog ut och se om jag kan finna några stjärnor att fota(:
På onsdag ska jag åka iväg på äventyr!!!! Är så excited. Men det tar vi då((: hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: