mysweetestthings -

Aaaaah

Asssååå, jag tror inte ni förstår.. Min syster ska gifta sig imorgon. Alla har fixat och donat sedan julafton när matte friade till Rebecca inför alla (medans jag och Ofelia var ute och gick(; ) 
Och imorgon är det alltså dags. Under gårdagen jobbade jag till elva och sen direkt till lokalen där vi pyntade och dukade osv. Idag var jag där och fotade lite innan allt folk kommer. Innan det köpte jag rosor som jag ska använda till en grej imon och köpte vin som Mia ska få på söndag när jag hämtar Ofelia. Duschat och så har jag hämtat upp bjässen på bilden där nere (objektivet..) och lämnat av min lilla bäbis hos Hugossons. 
Har lyckats få ont i halsen också, alldeles lagom läge tycker jag :D -.-
Nu har vi ätit och jag har börjat packa inför imorgon, nu ska jag locka hela håret så det är mindre att göra imorgon. Kommer förvisso få göra om det imon men kanske mindre jobb.. 
Tror jag fixar frisyren väl hos Rebecca. Har cirkus fem timmar på mig hos henne, förutom att fota lite detaljer och förberedelser. 
Kanske borde packat lite tidigare, är mer än jag trodde... Jaja! :P 
Nu ska jag fortsätta! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: