mysweetestthings -

Där var den semestern..

Känns som det var väldigt längesedan jag jobbade mitt senaste pass så det är väl dags nu.. Tycker förvisso jag har haft lång semester, men till skillnad från mina 17 "semester" veckor förra året så är fyra inte så mycket.. 
Mycket(!!) att stå i denna veckan dock, ska till Hugossons med Ofelia en gång för att vänja henne vid Meya och Ina, de ska passa henne nästa helg. För då är det bröllop..... Hel sjukt att de som planerats sedan julafton äntligen är här! 
Sen ska jag till tandläkarn imon, till Sofia och fixa fransar och hår, ledig tisdag och jobb ons-fred med massa Bröllopsfix, objektiv hämtning och vovve lämning däremellan.. Men det är ju inför något som kommer bli grymt kul! Mer om det senare! 
Cirkus 300 (yaay..) dagar kvar till flytt också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: