mysweetestthings -

I was made for loving you♥

Jag ser att ni trodde jag skulle blogga 23:e, men icke! Här är jag iallfall! 
Bröllopet. Så vackert, underbart, bra, lyckat, roligt, stressigt och minst sagt minnesvärt.
Otrligt bra dag. Men så stressig förmiddag. Började med champagnefrukost hos Rebecca vid sju med Rebbe, Gabbe och Sofia. Sen började allt fix, hår och smink. Varvande med att jag fotade lite. Lite detaljer, ringbilder osv. Sen började klockan närma sig halv tolv och vi skulle hinna beställa mat, få den och äta innan klockan tolv (eller egentligen kvart i för tolv skulle vi börja fota on location...) Men allt var stängt så vi fick laga mat istället.. haha. Maten blev inte rikigt klar heller.. Men vi fick skynda oss och började fota vid halv ett istället. Fotograferingen gick super men var också tidspressad, blev lite sena därifrån och var i församlingshemmet typ halv tre. Och innan tre skulle jag hunnit öva igenom låtarna som jag skulle sjunga och byta om till bröllopskläderna, äta äpple och dricka te. Och tagga ner lite. Vilket gick sådär. Var så stressad att jag skakade när klockan var tre. Kunde ju inte sitta och slappna av eftersom jag skulle fota vigseln.. haha. (Tips, kanske inte ska vara gäst, fotograf och solosångare på ett och samma böllop, det blir en stressig men en otroligt kul dag)
Sångerna gick helt okej, och fotograferingen likaså.  Efter kyrkan skulle Rebecca, Matte, Gabbe och Johan åka häst och vagn upp vid bräckan, så jag följde med i bil och fotade där uppe lite innan jag åkte till lokalen och speed-minglade i två minuter innan de kom med hästen. Så ute på gården hade vi första skålen och därefter satte vi oss till bords för att invänta förrätten. Toastmaster & Toastmadame/ Andreas & Sofia drog igång middagssnacket, och rebbe och matte kom indansande till Marry you, glee versionen. Så kul!^^ 
Så var det middag och tal och grejer. Efter middagen var det tårta och sen kom bandet! Då överraskade jag med en liten sång(: Och sen var det fest fram till klockan tre med en paus för nattamat-korv. Som jag längtat hehe(: 
Hade en sååååååå rolig kväll! Ska bli kul att se bilder och filmer! :) 
På söndagen vaknade jag med Sofia och Peter i husbilen, åt lite frukost inne hos Rebecca och Matte, åkte och hämtade bilen vid lokalen och hämtade hem min lilla bäbis. Sen åkte jag hem, tog en liten powernap med min älskling och åkte till Göteborg för att hämta brudparet :) 
 
Blev både soluppgång och solnedgång denna dag, så ni får bild på båda två!
06:22
20:12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: