mysweetestthings -

I still get jealous.

Har en rätt fullspäckad vecka framför mig. Är bara kul grejer dock så veckan kommer gå fort och innan jag vet ordet av så bär det av mot Canada!
Igår jobbade jag, var i kyrkan och sjöng/övade och var på valpkurs på kvällen. Idag har jag inget planerat och det är skönt!
Imorgon jobbar jag, åker hem och rastar Ofelia och sen direkt till Sofia för att fixa fransar. Från Sofia åker jag hem till Rebecca och hjälper henne med bak inför dop på lördag. Senare är det daga för uppvisning i Scandinavium och direkt därefter träning!
Torsdag är det jobb och hem till Rebecca för tårtfix igen! Sen ska jag fixa lite inför USA innan det är dags för valpkurs!
På fredag står det igen jobb på schemat och därefter ska jag på sånglektion hos Marie, kanske till Sofia och fixa håret och från henne till Rebecca för att äta middag innan vi systrar ska på flashdance!
På lördag är det dop och på söndag har vi årets (andra) sista tävling!
Tur att jag är ledig i helgen... Haha! Mycket intressant information för er förstår jag! Mest en påminnelse till mig själv så jag inte glömmer av^^
Kan ni räkna pixlarna...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: