mysweetestthings -

I know what you did last summer

Hejsan hoppsan kompisar! Har haft en bra helg, fick städat hela mitt rum igår och åt middag gäster hemma på kvällen, han även leka taxi åt Sofia och Peter! Sen igår kväll hann jag tappa min en och en halv månad gamla mobil i klinkers golvet. Jippie. Blir en tur till macforum imon och se va de kan lösa.. Suuuger! Idag har jag och Ofelia vart på mysig jappeträff med sju andra hundar! Mycket trevligt! Hon betedde sig superbra(: vi kom hem vid halv tre och vid fyra var Sofia, Peter, Rebecca och barnen här och åt söndagsmiddag! Nu har jag och Ofelia slappat i sängen och kollat på film.
Har av någon anledning ont i min ena underarm, nästan som träningsvärk men mer ihållande... Haft de sedan jag ramlade av Wille i förra veckan.. Dumt..
Nu ska jag återgå till mitt slappande! Pusshajj
Ofelia och fina Shiro<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: