mysweetestthings -

Run away with me

Denna uppdatering av iphonen är komplicerad. Man stänger ju ner fel app stup i kvarten...
Hej! Spenderade början av veckan på Exomei, två avfärgningar i måndags, och en avfärgning och en färgning i tisdags. Så nu är jag no more redhead. Typ(: haha typ roseguld med brun botten men de kommer! Vi är på väg!
Är så trött idag. Jobbade igår, hade brandövning och därefter satt jag och redigerade bilder i sju timmar, kollade idol och sen sov. Idag är det lite samma stuk, jobb, chokladbollsbak och 4 timmar redigering. Trött som tusan och imon är det jobb och bad i simhall med Rebecca och barnen på schemat. Och imorgon kväll skall jag få hälsa på en liten liten kissemiss! Jag blir kattmoster till Disa! Ska bli spännande :) 
Sen är det jobb helg så blir tidigt i säng även imon.
Nu måste jag gå ut och gå med Ofelia! Hade gött hajjjjj!
Min lilla vampyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: