mysweetestthings -

This is living

Insåg att de var ett tag sedan jag skrev! Har inte gjort så värst mycket sedan sist, haft familjefejd med Bäversjö där vi tog hem segern även iår. Hade femkamp på skårsgård och ställde oss sen i krokvik där natten och kvällen spenderades. Dock åkte jag och min pärla hem och sov för jag ville inte sova på bordet(; haha
Den söndagen fyllde även Ofelia ett år. Helt galet vad tiden går. Kanske slänger upp något inlägg med bilder från hennes första år någon dag.. Kanske^^
Sen har det vart jobb, ridning hos Malin, (dat träningsvärk) firat världens bästa mammas födelsedag, lite shopping, hälsat på världens bästa Amanda och hennes och Johans tillskott, lilla Toulouse. Sötaste lilla missen! På tal om missar så blir jag moster nästa fredag när Sofias och Peters misse flyttar in! Så där lär jag hänga en del framöver(; 
Idag har jag jobbat, dammsugit och våttorkat golven, slappat och nu duschat, tänt ljus och bäddat sängen sådär lagom till läggdags! Imorgon blir en bra dag, jobb till tio (sen helg<3) och vid tolv ska jag träffa Amanda i ishallen! Herregud, har inte stått på skridskor sedan vi gick av i typ april? Minns inte ens.. Årets säsong börjar iallafall nästa söndag, och då jobbar jag..): typiskt! 
Efter ishallen imorgon ska jag och Emmy på Liseberg (äntligen, tjatat om detta i ett år..!) sååå det blir nice! Resten av helgen är inte planerad alls så det återstå att se(: 
Ha de gött hajjjj <3
Klippte av hennes klo alldeles för långt i tisdags): </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: