mysweetestthings -

Whopwhop

Tack finaste emma för denna söta(:(:♥
Chilis♥

Blir ingen träning för min del idag, får sitta brevid iallafall(:
Haha /Care(:
Puss på er♥

Like we used to♥

Kul att man har sån grym humor (:

You only got one shot.. You might never get this moment again.. When love's on the line♥

The seventeenth came way too soon♥

Fick min HTC Desire igår :D♥
Är sjuk.
Får inte träna.
De suger.
Nu.. Ska jag fixa lite skol stuff..
Studiedag imon..
Sjuk..
Kul.
Hejdå♥

On and on and on

Blev ingen träning idag ):
Har feber.. Wohoooo! Kul!
Bajs..
Vaknade på morgonen och kände mig lite förkyld och cyklade till skolan.. Sen under fotolektionen kände jag att ja mådde skit, frös, ont i huvudet, ont i halsen och snuvig.. Så jag gick hem efter svenskan, var tvungen att stanna kvar och kolla på en film.. Sen så cyklade jag hem och gick och la mig. Tog febern, hade typ 38,6. Sov i två timmar och nu ska jag kolla på vampire diaries och äta Ben&Jerry's♥
Ikväll ska jag nog beställa min mobil.. Beställde inte den igår, va tvungen att kolla massa grejer om abonnemang..
Blev en HTC Desire(;♥

You think you're cooler than me? (:♥

First thought when I woke up was, "My god, he's beautiful"

Hemma från Nittorp♥ Haha
Kul kul kul, med många skratt, mycket träning och tidiga mornar (?) hahah
När ja kom hem åkte jag vidare till Lindome och träffade Oscar, Kevin och Billy på stationen, och vi åkte hem till emmy och hämtade henne(:
Sen åkte vi hem till Oscar där Anton, Lousie och Emilia väntade(:
Kolla typ på filmen och typ slappa(:
Sov hos Oscar och åkte direkt till Göteborg på morgonen för att shoppa med Johanna♥
Vi gick runt, jag köpte spray färg till skolan, vi åt på Subway och shoppade ringar och två plånböcker(:
Tog 16.17 pendeln hem och åkte med mamma från stationen..
Kom hem och åt middag med Farmor, Mamma och Pappa(: Åt mumsig silviakaka till efterrätt :D♥
Imon blir det att ta pendeln alldeles ensam hahaha(;
Kommer säkerligen åka vilse... (:
Så om jag inte har bloggat på ett tag, ( ska inte göra den tabben johanna gjorde, och sa att om hon itne skulle ha bloggat inom en timme så skulle hon nog vara död, och bloggade inte på typ ett par dagar.. hahah ) så lär ja ha åkt vilse och irrar runt någonstans i göteborg(:
Nu ska jag beställa mobil, Puss♥

I miss your voice, anything else that i hear is just noice♥

Nu bär de av mot Nittorp (:
Hörs på lördag eller söndag(:♥
Puss♥

I just want to see your face♥

Kom precis hem från träningeeen(:
Ska snart äta maaaaat (:
Sen ska ja äntligen beställa min OnePiece :D♥
Jag har verkligen inget intressant att skriva..
Ehh..
Imon.. Gör vi inget kul.. Mer än träna(:
På torsdag slutar vi 11.40, då ska vi fota i studion (: Och vid 17.30 lämnar jag mitt öde bakom mig och åker ut i skogen(:♥ Nittorp nästa! :D♥
Puss♥

When you're far away, i need you♥

You never were, and you'll never will be mine♥

Har fotolektion och lyssnar på massa fina Andreas Wijk låtar♥
Dodoodoo Life's Good(:♥

Here we are, once again♥

Ja antar att ovve och johanna inte läser min blogg längre, har inte fått några klagomål på ett tag ;) Haha skämt åt sidan♥ (:
Bra låt, och jag är glad, ikväll blir de träning (: Puss♥

Help ? (:

Vilken ska ja välja ? (:

ELLLEEEER

??

Herre fiiifaan!

Ledsen att det tog sån tid, har vart upptagen (:
Alanya♥
Beach Club Doganay

Dagarna har typ flytit ihop, gör ju samma saker varje dag typ, så jag har knappt någon aning om vad vi gjorde varje dag.. men men, de ska nog gå fin fint dehär (;

Lets go!

28 Augusti - Lördag
Började resan klockan 03.30 då vi åktte mot flygplatsen, checkade in våra grejer och eftersom vi var typ lite sena för att de tog så lång tid att checka in, köerna va enorma.. Så fick vi gå direkt till gaten och gå ombord(:
Flygresan varade bara i fyra timmar, men guud så lång tid det tog!
Gjorde världens tabbe, och hade på mig en typ långärmad tröja och jeans! DUMT GJORT!
När vi landade i Antalya så va de 39 grader, och de är inte så mysigt med jeans på sig då vill ja lova..
Som tur va så satt vi på en buss med Aircondition, som tog oss genom en 2 timmar lång resa mot hotellet.
Vårat hotell va första stoppet, så vi va framme vid tre, halv fyra, checkade in och gick upp till rummet, Sjukt fint!
Hela hotellet är fint, as stort, behövde nästan en karta för att hitta allt :P
Iallafall, när vi kom upp på rummet bytte vi om till bikini, smörjde in oss och gick ner till stenstranden och tog ett dopp och solade lite(:
Eftersom vi inte hade ätit sen klockan sju, va vi ganska hungriga när klockan närmade sig fem. Men vi hade ingen koll på när restaurangerna öppnade eller stängde, så att vi va tvugna att vänta till halv sju, och så va de inte ens god mat! -.- hahaha!
Tror vi gick och la oss ganska tidigt om jag inte minns fel.. Gjorde inte så mycket, gick mest runt och utforskade.
Just dee! Vi gick på Hamam och massage på hotellet 17.30, gick sedan och åt, sen gick vi ner och satte oss på stranden där dom hade typ beachparty.. hahha! (y' Dom stog typ och dansade runt en eld ;)
Sen gick vi iallafall och la oss (; haha

29 Augusti - Söndag
Gick upp på tok för tidigt.. hahhaa
Va uppe redan klockan 7 för att vi ville sola, (klockan 6 svenska tid?!)
Hahaha! Synd att jag har sämst pigment och inte får någon färg, spelar ju ingen roll om ja är uppe tidigt.. haha
På kvällen åkte vi in till stan med kvart i tio bussen, och halv elva satt vi i en taxi på väg hem igen.. De va så olidligt varmt, och vi insåg inte förrän på onsdagen att man skulle åka in runt tolv.. haha ^^
Så vi gick nog runt lite, satte oss ute med en cola, (vi hade inte hittat baren ännu(;) och sen gick vi och la oss typ.

30 Augusti - Måndag
Gick upp vid åtta denna dagen istället ;)
Solade & badade, låg i precis vattnet, så vi svalkade oss hela tiden (:
På kvällen hade vi beställt A la' carte.
Har ingen susning om vad vi gjorde på kvällen..

31 Augusti - Tisdag
Började dagen i den stora poolen där vi solade och badade i typ en timma, sen gick vi upp och köpte luftmadrasser och gick vi vidare till havet istället (:
På kvällen gjorde vi ett nytt försök med att åka in till stan, och beställde en taxi. Sen sa vi att vi ville åka till bussstationen, men de va inte dit vi ville, vi ville komma dit där våran buss släppte av oss och trodde att alla bussar stannade där, vilket dom inte gjorde.. Så vi gick runt bland läskiga turkar och svettades och tog en buss hem efter typ 40 minuter..

1 September - Onsdag
Solade och badade vid havet, satt fast ute vid en lina och låg och guppade på våra luftmadrasser.. GÖTT! (Fyi, så betyder gött, sötnos på turkiska(;)
Men under dagen blev det dåligt väder och våran kära krulltott kom ut och varnade oss för orkanen som såg ut att vara på väg in, man kunde se att den va nere i vattnet en bit ut. Så vi simmade in och gick upp och typ slappa istället, så de blev inte mycket sol(:
Vid 21.30 var det dags för en komedi show, på amfiteatern. Hahhaha asså.. Hahahha!♥ Så sjukt mycket roligt!
Senare på kvällen åkte vi med hotellets kära Animation Team♥ till Bistro Bellman och typ festade, kostade 50 spänn, va där i typ tre timmar och fick en shot på köpet(; Helt klart värt de eftersom taxi dit och hem skulle gått på 300!
De va inte såå kul inne på Bellman, så vi gick ut och tänkte gå in på Robin Hood, men vi gick bara in och vände typ, så sjukt varmt! Träffade två tjejer från Kungsbacka som vi pratade lite med innan dom skulle gå vidare (;
Sofia och jag satte oss på en fontän utanför Bellman och så kom de fram några turkar som tydligen behövde hjälp av två tjejer att komma in på Bellman.. hahha! Så vi följde dom in och gick typ ut igen.. ^^ Satte oss på fontänen igen och så kom de fram två killar, svenskar, Viktor och Jonathan/Gato, som började snacka med oss, och så köpte Viktor, en ros till oss att dela på, som sedan gick av och slängdes iväg.. haha^^ sen följde vi med dom till en typ bar, träffade Hanna och Ida på vägen, världen är liten.. Och satt sedan och snackade med killarna ett tag tills dom va tvugna att gå och vi gick tillbaka till Bellman eftersom klockan närmade sig tre.
Klockan tre kom det en buss och hämtade upp alla som var med och Sofia och jag bestämde oss för att äta nattamat när vi kom till hotellet.
När vi hade satt oss i restaurangen med lite mat kommer den Snygga fotografen in, som heter Onor.. Ingen avning om hur de stavas.. Med sin kompis Emre, och dom sätter sig brevid oss och typ bestämde att vi skulle träffa dom inne i hotellets spelhus efter klockan tolv nästa dag, eftersom de stängde då, och Emre jobbade där så vi kunde sitta där inne. (dom jävlarna ljög om sin ålder.. hahhaha..)
Så vi gick typ och la oss och gick upp fyra timmar senare för mer solning(;

2 September - Torsdag
Solade som sagt och gjorde de vanliga.. De blev typ som en rutin..(: haha ^^
På kvällen spelade vi bingo på amfi hahahha (y' samtidigt kollade på på en typ Belly Dancing show.. haha
Sen va de ju dags för att träffa killarna inne på spelhuset.. Dom hade en snygg tysk med sig, som skulle åka hem nästa dag.. (n' Satt där inne i typ 40 minuter och gick sedan ner till stranden för att dom får inte umgås med gästerna så att vi smög typ runt hela tiden.. Så vi satt sjukt långt bort på stranden.. hahah ^^
Satt där till typ klockan halv tre, sen gick vi tillbaka till hotellet och Sofia och jag gick och la oss.

3 September - Fredag
Sista dagen :(♥
Solade och badade.. Pressade som fan, även om vi redan hade bränt oss.. haha
Skämde typ halvt ut oss inför snygg "stefan", en norsk kille som är lik Sofias kompis stefan, men ja kände igen honom så sjukt väl, och kom på att han va så sjukt lik cory monteith (Finn ifrån Glee)
Han tycker nog vi är lite skumma.. hahhaa^^
Sen va de kväll igen och vi kollade på en dansshow på amfi(: Sjukt duktiga men gud så tråkigt.. haha ^^
Senare skulle vi kanske in till stan med Animation Teamet och typ 30 andra pers men de blev inte så, och vi stannade istället på hotellet för att säga hejdå till Onor och Emre.. Satt inne i Spelhuset ett tag och satte oss nedanför ett par gigantiska trappor i tio minuter och sen gick vi typ hem ^^ haha
Gick och la oss typ halv 3 och jag vaknade vid fyra av att Sofia börjar prata i sömnen.. Hahahaha! Återkommer med de (;

4 September - Lördag
Hemgång..
Gick upp vid 06.45, åt frukost, checkade ut och vid åtta tog vi bussen till flygplatsen.
Gick runt på flygplatsen, åt lunch på Burger King vid elva och så lyfte planet någon gång efter 12(:
Landade 15.00 svensk tid (16.00 turkisk tid(:) och va hemma i huset vid halv fem typ (:
Åt lasagne med familjen och bloggade (;
Senare kollade vi på Remember Me också (y' Och åt korv med bröd♥ :D hahahha ^^

Citat och roliga saker som sagts/gjorts av oss eller av andra under veckan.. :

Sofia och jag sitter inne på À la carte restaurangen, och på bordet brevid oss sitter det en familj, antagligen svenskar, norskar eller liknande.
Sofia : Den familjen ser ut som våran familj. Han som sitter längst ut är Rebecca, han mittemot är jag och han lilla längst ut på kanten är du. Och föräldrarna i mitten är mamma och pappa.
Frida : Ja... Den på kanten är jag.. För ja får alltid sitta längst ut..
(Skulle ni vart med på någon av våra "familje middagar" så skulle ni hållt med, för ja får alltid sitta längst ut, för att Rebecca tycker att jag går ifrån bordet så fort (; Hon kan ha en poäng.. haha)

Sofia och jag satt vid uteserveringen om man kan kalla den det.. haha ^^
En turk går förbi och kollar på oss.. Sofia, ja har för mig att de va Plushenko... Hahah!
Turken eller nu vad han va, släppte oss inte med blicken, så att han gick in i en stol som va framför honom och snubbla till.. Hahahha ja började asgarva.. Och alla vände sig om.. Hihi(:

S"Undra varför han jobbar här hela tiden.."
F"Ja... Han kanske är dottern?"

S"Jag gick in i rumpan med henne, nej jag gick in med rumpan i henne.. Jag gick alltså in i henne, med rumpan.."

Några dumma tjejer på planet till Antalya.. Typ 10 minuter innan vi landade, flög vid bergen i Turkiet..
"Vi är visst i Italien! Ser ni inte skidbackarna?!"

F"Den handlar om en tjej som blir förbannad.."Efter en stunds tänkande "Eller.. nej.. ja menar, hon fick en förbannelse över sig!"

S"Vill du ha en läcker ål?"

Turk som snackade svenska när vi skulle köpa glass..
Vi "Karamell"
Han "It's not good. I don't recomend that!"
Vi "Men vi vill ha den.."
Han "Herre fifan.."

S"De hänger en på droppe!" (Under en eftermiddag kunde inte vi prata... De blev lixom aldrig rätt ord.. Haha^^)
"De hänger en droppe där menar jag"

S"Vi kan sola på badet!" "Vänta.. Nej, vi kan sova på solen!"

"Mini Disco, mini disco, hey hey heeeyy.."

"Nämen hallå Sten! Är du här?!"

En kväll stog vi i baren, och jag tror att han tyckte att ja och Sofia hade druckigt för mycket eller något.. För vi stog bara och asgarva.. Så han blandade en drink med kolsyrat vatten. De va inte gott.. Ja gillar inte kolsyrat vatten... ): ^^

En kväll när vi stod i kö i baren och skulle beställa en drink kommer en kille fram.. Hahah.
Han stog och snacka massa.. Typ fråga Sofia om hon körde en Volvo.. hahah.. Sen ba;
"Do you want me to buy you a drink, i mean order you a drink?" Typ som om de kostade pengar.. haha
Sen stog han där och typ tjatade och stressade killen som stog i baren.. Stackarn..
Hahhaa

"Dessutom, dessvärre, däremot.. Hmm..." "De vill säga ! De va de ja ville säga!"

När Sofia vaknade mitt i natten och prata i sömnen..
"Ja skämde ut mig som fan inför Usoj precis!"
Jag hade precis hört att dom kom hem ifrån Alanya Discot som dom hade vart på, och trodde att hon hade gått ner och typ sagt eller gjort något.. Men de hade hon ju inte utan hon pratade i sömnen.. Och tillslut vaknade hon och försökte komma fram till poängen med hela historien.. Men ja tror inte de fanns någon.. För de va ingen som kom ihåg va de handlade om... Hahahha!

Chichi, "Usoj"(Hüseyin), Super Mario, Frodo, Toprak (y'♥

Här kommer ett par bilder(;♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Barkillen(:

Toprak, Aka Krulltott(:

Cenker(:

Animation Team♥

Onor, Sofia, Jag, Emre (:

By the way så kommer förmodligen åka tillbaka nästa år, kanske med Rebecca eller hela familjen.. Ingen aning, men tillbaka ska vi! kanske.. haha ^^ De måste ju finnas pengar och tid, de finns de verkligen inte nu.. hahha^^(:

Will i be the reason for each heartbeat, like you are for me?♥

Will i ever be the one you smile for?♥

Idag va de högklacksdagen i klassen (; hahha dock typ 6 pers som hade de, men de brukar ju inte vara någon.. (;
Intressant. ja vet!
Dagen har vart seg, gillar inte fredagarna efter lunch.. De är tråkigt, engelska och matte som sista lektioner..
Vet inte om ja nämde att vi tog kort i onsdags? Men de gjorde vi.. Ja har ju iof inte bloggat på ett tag..
Ehhm..
Nu ska ja nog fixa Turkiet inlägget, äntligen :P
Ikväll blir de Camp Rock 2 igen, premiär i sverige idag (: 19.00 (y'
Nuuu ska jag.. blogga (:

Take me river♥

Orka att emmy inte ens kände igen sig själv, när bilden va oredigerad :D

Städa städa plugga städa städa glass :D Träna

Cause i'm leaving on monday morning!
Lyssnar på hög musik och städar mitt rum, såg hemskt ut, men nu börjar ja äntligen se golvet, nu saknas bara skrivbordet och soffan, sen är ja nog klar..

Började skolan 10.10 idag, men prov i Antiken, lättare än ja trodde, eftersom hon sa att man va tvungen at antstränga sig för att klara de.. haha ^^
Sen vid 10.35 va ja klar och satte mig tillsammans med några till i Cafét och väntade på fler att fler personer skulle bli klara. vid typ 11 gick Thilda, Frida och Emmy hem och jag va kvar med alla Designarna, som har lektion på torsdagar, de har inte vi fotografer.. hahaha för att de är en "ta-igen-de-du-missat" lektion.. Har man inte det så slutar denna dagen 11.40 (: Gaanska nice (:
Men iallafall, så satt ja kvar och väntade på att designarna skulle börja sin lektion 12.20, sen gick jag hem, gjorde engelskaarbetet om politik som ska in imon. Sen har ja bara städat.. och städat.. :P

Vid halv sju ska ja åka till kungsmässan, växla mina turkiskapengar och sen åka till träningen(:

Om ni tycker de är så ointressant och tråkigt, varför läsa överhuvudtaget? (:

Nu ska ja fortsätta städa och sen äta en av Ben&Jerry's glassarna som står i frysen :D♥

Nicholas Jerry Jonas♥

Bara för att världens finaste kille, spelar ingen roll vad ni säger(: fyller 18 idag(:

Åååh fiining där(:♥

Haha har inte tid att uppdatera, har precis kollat på Idol med syster, och tagit ut det sista av mitt älskade löshår♥
Nu ska ja sova, Prov om antiken imon whooooop!
Sen hem och städa och kolla på One Tree Hill, sen mot träningen vid sju och hem igen vid elva tiden om ja inte minns fel.
Nu måste ja sova, Godnatt♥

Kärlek tar tid, precis som sås♥

Grymmebra♥

Kollade på I rymden finns inga känslor idag, Hahahahhaha! så sjukt rolig! Sjukt bra, rekomenderas!
Speciellt när han knuffade henne i vattnet och slängde iväg hennes glass och hon slängde iväg hans glass... hahahha!

Imon blir det jobb, så nu är det dags att sova(:

Grattis Hugo som fyller 17(:♥

Puss&Godnatt♥

I'll run

Asså, ja mår verkligen jätte dåligt idag! Usch! Ja hatar känslan när man håller på att bli sjuk... Ja åt ju tillomed två apelsiner i torsdags!
Ja kan inte bli sjuk nu!

Men ja får helt enkelt bortse från att ja inte kan andas och att de smakar skit och göra det bästa av situationen.
Om en timma blir jag upphämtad av Amanda utanför, och så bär det av mot fånarna på fortet. De ska bli kul kul! (:
Nu måste jag dra mig vidare och göra mig iordning and so on..(:
Puss, hoppas ni mår bättre än jag♥

This is our song♥

Känner att jag håller på att bli sjuk.. DOH.

Börjar dagen med uppgång 06.20 för att ta kort på soluppgången, men självklart va de ingen soluppgång så de sket ju sig.. haha (;
Sen åkte ja med mamma till skolan och hade foto som första lektion, rätt chill eftersom vi bara redigerade bilder, ska göra de på måndag också(:
Sen va det dags för KLF, ganska kort eftersom vi skulle ha föroläsning om APU i storan.. Sen va de dags för lunch, gott gott(: Typ Lasagne(:
Sen hade vi Engelska och skrev typ på våra politikarbeten.. Efter de va de sista lektionen, Matte, och de va så sjukt tråkigt! Blää..
Men sen slutade vi och väntade i 20 minuter på 15.38 bussen mot stationen, vi är för lata för att gå, och tog direkt pendeln in till Göteborg, hoppade av i Mölndal för att hämta Thildas guldpass som hon hade glömt haha, hoppade på pendeln igen och gick av vid Liseberg(:
När vi kom in på Liseberg gick jag och Emmy och åkte Spin Rock och Balder, sen mötte vi upp Frida och Thilda igen och åkte Hang Hai (?) Haha sjuukt tråkig.. hahah
Sen va de dags för Sagoslottet och därefter åkte vi upp och åt en Ben&Jerry's glass uppe på berget(:
Efter det åkte vi Uppswinget och sen åkte vi hem (: (:
Mycket trevlig och mysig kväll, trots regn. Men de klagar man inte på, för att de va inga köer på Liseberg (y'

Btw, så när vi stog i kön till Balder, precis innan vi ska åka. I tåget som åker före vårat, sitter det två killar, 15-16 kanske? Ganska sööta(; den ena är sjukt lik Justin, speciellt håret! Han har samma frisyr och gör Justins hair-flip, kollar och ler världens största leende när han åker förbi oss.. Hahaha!
Sen när vi åkte Uppswinget, så tittar vi ner, så står hans kompis där, och när han ser oss så spricker han upp i världens leende.. Hahaha, så när vi hade "gungat en gång" och såg honom igen, så vinkade vi och han log ännu större.. Hahahhaha sjukt kul.. haha

Exakt såhär gjorde han hair-flippen.. Hahaha

Tror förövrigt inte att jag har skrattat såhär mycket och högt på ganska länge.. Haha(:♥

Ikväll blir de Idol(y' ja hörde att de skulle vara någon som jag skulle gilla med(:
Men först ska jag göra pastasallad till imon.
För imon blir det Kick-off med Karisma, Convivium och Boomerang(y' :D Kul kul(:
Och på kvällen blir det som sagt bio med Johanna och Ovve(:♥

Beautiful Disaster♥

La precis in en fin nedräknare(y' (: (Btw, så rimmar texten^^)
Den dumma solen vill inte gå upp! -.-

Nu blev ja ledsen och de är Emmas fel.. Dumma unge..

Uppe i åttan för att ta kort på soluppgången.. Nu måste ja gå ut(:
Puss♥

Shouldn't have let you go♥

Såg precis att snyyyygggaaaste Sebastian Krantz va med i dagens Idol, så nu ska jag titta (y'

Har sjukt ont i huvudet, värre än igår.. -.- Så imon ska jag lyda syrrans råd och ta med mig vatten(:

Inte så mycket att säga, imon blir de Liseberg med Emmy, Thilda och Frida (y' :D Ska bli kul kul!
Och på Lördag äntligen träffa Johanna igen, och gå på bio med henne och Ovve(: I rymden finns inga känslor (:
Puss och godnatt♥

Like dadadadadada..(:

Sitter nu och filar mina naglar efter träningen.. (; hahaha ^^
Va..
haha
Skoldagen va helt nice.. Så nice som skolan kan vara då..
Imon kommer de bli grymt mycket sämre! Hela, typ, min klass slutar 11.40. Nej men tror du inte att ja slutar 15.20 ? Bara för att inte ja va på den lektionen förra veckan.. Säger ju att ja inte vill resa bort igen.. -.-
Som om de kommer hända.. Haha ska va ledig typ 1½ månad minst detta året(y'

Har börjat få ont i huvudet varje dag, speciellt efter skolan och på väg till och från träning.. Tror att de är för att jag typ är stressad över alla arbeten, uppgifter, inlämningar och prov.. Jaja.. De blir nog bättre om två-tre veckor närja är klar med detta och börjar med något nytt(:

Hade tänkt att somna tidigt, men ja vill faktiskt göra Fotoläxan som vi har till Tisdag.. (:
You only got One Shot, so make it count!

Så puss, och typ godnatt♥

Love me or love me not

Har inte tid att blogga egentligen.. Har grymt mycket att göra -.-
Men men, tränade igår, niice (:
Fick sjkuts avv Sofia :D♥ Slapp ta pendel och buss och allt va de heter (;
Fick The Last Song av mamma :D♥

Idag ska ja antingen åka med pendeln eller med AK(:
Sen ska ja hem, ta kort eller plugga på annat vis.. Måste läsa alla häften om Antiken i Svenskan, för de ska vi ha prov på nästa vecka!

Nu måste ja göra mig iordning (: puss♥

Can't stay my own way

Hemma från alanya, har skrivit ett jätte långt inlägg, men ja måste lägga in lite bilder också, och de kan ta ett tag, så ja får fixa de typ imon, eller typ... nästa helg när ja har tid igen.. Haha känner på mig att ja kommer ha mycket att göra denna veckan!
Jaja, nu måste ja sova, upp och jobba imon 11-16, och sen hem och äta och in till boomerangs träning och extraträna(:

Kära Beach Club Doganay, vi ses snart igen (;♥
Mohahhaaaa(:

Ja kom på en sak förut.. Vi ska ha APU och grejer under året, och jag är säker på att ja kommer missa typ en vecka där.. Och ja kommer typ missa typ mer än en månad i skolan sammanlagt.. Är de bra..? Hahhaa... (y'

Nu sitter pappa och kollar på Eclipse och jag måste som sagt sova(: Får hoppas att jag kommer kunna sova.. Haha ^^

Fyi, så är ja typ blekare nu, än va ja va innan ja åkte.. -.- (n'