mysweetestthings -

"en ballerina kladdis"

Hahah(:
Gårdagen spenderades med mina tjejjor inne i göteborg, först tre timmar på donken, sen gick vi till kötbulle caféet, och därefter köpte vi, eller jag och ovve, varsin megabamse chokladboll(: Vi gjorde så lite, men ändå så mycket.. De va kul.. Och jag tror att folk, speciellt inne på köttbulle caféet, blev liiiiiiite irriterade på våra glada sidor.. (: Haha jaja(:
Skönt att ha Emma hemma, de rimmar!♥
Nu ska jag kolla på 10 things i hate about you, och sen sova! För imon ska jag jobba.. Wiiiiiie..!

Kommentarer
Postat av: Frida
2011-06-12 @ 12:23:30

Vad jobbar du med? :)

Postat av: amanda
2011-06-13 @ 17:34:02 / http://amandakallman.blogg.se/

ÄLSKAR DEN FILMEN! miss u ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: