mysweetestthings -

Nedräkning

Hallihallå i stugan. Skriver ett blogginlägg såhär på kvällskvisten! 
Händer massor och samtidigt ingenting på samma gång.
Idag har jag iallafall haft sånglektion, supersvår låt denna gången.. Jobbat, vart med Marcus en kortis och beställt soffa! :D nu är det bara 62 dagar kvar! Som jag har tjatat om detta.. Ska även få gå och kolla på min lägenhet 18 maj. Längtar! Annars lägenhetsmässigt så är det möten inplanerade och jag har börjat packa/rensa lite. Igår så fixade jag till exempel med alla medaljer/pokaler.. Så nu ligger 90% i en kartong som jag ska ha i mitt förråd, resten ska jag ha på en hylla i lägenheten tror jag! (Får se hur de blir med den punkten) 
Nu på fredag flyttar lille Shiro hit, ska passa honom i två veckor medans Amanda är i kambodja och grejer! Kommer bli spännande..^^ 
Sen nästa helg är det årets personalfest! Det ska bli skojjsigt(:
Även en resa till London är planerad med mamma och mina systrar, kommer bli så grymt! 
Nu ska jag kolla ett avsnitt elementary innan sovtime, godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: