mysweetestthings -

Semester

Åh. Svensk sommar. Gick på semester i måndags och har vart sammanlagt kanske 2 soltimmar sedan dess. Men annars är de ju kul, semester är ju nice, de faktum att jag kan vara vaken hur länge jag vill. Igår till exempel var Emmy här till halv två((:
Imorgon bitti bär det av mot London! Kommer bli grymt bra(: har dock inte börjat packa än men har ju massa tid på mig(: ska lämna Ofelia hemma hos farmor ikväll också så ska hon vara där tills fredagkväll när pappa hämtar henne, så kommer vi hem på söndag kväll igen(:
Nu har jag precis vart iväg och gjort naglar hos Sofia, så fina!(:
Dags att städa och sätta igång diskmaskinen, ha de gött hajjjj!
En liten sidenote så suger ju nya blogg.se uppdateringen. Vad har liksom hänt med hela min design? Fy.

 

Kommentarer
Postat av: Frida
2016-06-30 @ 19:18:46

Bilden med kransen!! <33333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: