mysweetestthings -

When it hurts, but it hurts so good

Ligger alltså i skrivande stund och pluggar truckteori. Hur tråkigt? Vikter, höjd, gafflar och bokstäver hit och dit. Imon är det alltså dags att ta truckkörkort! Så har utbildning i 8 timmar..(: men jag har också sovmorgon till åtta så jag klagar inte! 
Fördelen med att börja så tidigt som jag egentligen gör är att man får se solen gå upp, den tog tillfället i akt att fota i måndags morse!(: 
Annars är det jobb i helgen och även fest hos Emmy, på fredag ska jag öva med två andra inför cancergalan den 22 maj! Spännande att se hur det ska gå.. Mycket text som ska övas in.. 
Idag är det också 50 dagar kvar till London! Så taggad! 
Nu ska jag fortsätta mitt pluggande så jag går ifrån utbildningen imon med ett körkort och inte failar.. Ha de götttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: