mysweetestthings -

Tröttelitrött

Hallihallå amigos! 
Officiellt 5 dagar till flytt...((((: och 22 till London! 
Senaste två dagarna har jag jobbat 20 timmar och inte fått mycket sömn däremellan.. Hade årets största dag på market igår eftersom de var röd dag i måndags.. Så det var kaooos, fast vi skötte det sjukt bra måste jag säga. Hade väl typ 200% mer försäljning än vanligt så vi hade att göra! Igår kväll var det även firma-fejd på esters, quiz mot 4 andra företag i Kungsbacka haha^^ vi var sju i vårt lag och gick till final^^ så på tisdag är de dags igen! Haha så random. 
Ikväll ska jag dock ta det lugnt, och efter fyra och en halv timmes arbetspass imon är jag ledig fram tills klockan 6 på lördag! Och när jag har jobbat ska vi måla huset också.. Ingen vila! 
För att vara söt så kan hon va rätt ful<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: