mysweetestthings -

blaah

Lovade emma att blogga om min otroligt ointressanta dag, so here we go (:
Tog cykeln till skolan och satte mig och vänta på att lektionen skulle börja, vi hade Svenska och gick igenom massa olika epoker .. -.- Efter en och en halv timmas genomgång kom vi fram till att vi ville läsa om Antiken, så de ska vi syssla med ett tag framöver (:
Sen va de lunch, pasta och skinksås, och vi satt och snackade musik, idol och teamåkning med Krille och Anders(:
Sen hade vi foto, och gick igenom massa basgrejer i photoshop, grymt tråkigt.. Men jaja, de blir bättre sen, Caroline vill att vi ska bli proffs i photoshop(y'
Efter att lektionen va slut så satt jag och väntade kvar med Marcus, Oliver, Ryssen och Mattan.. (?) haha^^
Sen cyklade jag hem, packade lite, satt vid datan och åkte sen med Lisa till träningen(:
Nu måste ja packa, göra engelska uppsatsen som ska in imon, och sen sova !

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: frida
2010-08-26 @ 23:19:29 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

vad väntade ni på...?

Postat av: Emma
2010-08-27 @ 01:26:12 / http://grannis.blogg.se/

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: