mysweetestthings -

Värt!

Okej, nu ska ni få höra! Igår, var det, som det vart hela veckan.. Film! tråkigt, men jag började inte förrrän klockan ett, "för vi va och filma" (Marcus iallafall, men inte jag.. jag slapp(y'.. ) Sen satt vi i skolan i typ en timma och klippte ihop lite innan vi fick åka hem. Så jag åkte hem och tittade lite på tv och började sen laga mat.. Julmustkyckling med ris ( Linas matkasse..(y' ) (: Det var ganska gott faktiskt, även om jag inte är ett stort fan av julmust.. Sen var det iallafall dags för träning i slottskogsrinken! Vi tränade, och sen bestämde jag mig för att extraträna. Så när boomarna tränade på sitt Lisebergsnummer åkte vi runt, Jag, Gabriella och Brother Louie. Efter en stund gick vi iallfall av och Helen sa till Louise att dom var en man kort och att dom behövde någon som kunde åka på Saras plats eftersom hon har fått en fraktur i knät.. Men Louise typ tackade nej och åkte till till oss i båset, sa att dom behövde någon som skulel åka på Saras plats och Helen sa att vi tre skulle slåss om det.. Sagt och gjort, vi började slåss.. Okej.. nej, men vi kom iallafall fram till att jag eller Louise skulle åka, så vi tänkte att vi kunde testa båda två.. Så jag gick på isen igen, och Louise gick av.. Så det blev jag som fick åka.. Så jag ska åka på Liseber på måndag!! Värt!
Nu blev det en förjävla lång text... Med massa vel.. Men iallafall..
Idag började jag skolan halv nio, slutar myyycket tidigare, slipper håltimman, och slutar tolv!(: Sen ska jag hem och laga mat och träna, 19-22.30!(:
Nu ska jag hjälpa Marcus att klippa våran trevliga skejt-film!
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2011-12-17 @ 21:55:58 / http://heartman.blogg.se/

asså yes, de kommer bli mojsigt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: