mysweetestthings -

Call me beautiful♥

Har cepe ont i huvudet, och har haft de sedan igår kväll... De försvinner inte ):
Igår åkte jag med farmor till Kleva, typ Lysekil, där vi firade Micaela som fyllde 17(: Och jag var hemma igen någon gång efter 1! (: Gick och la mig efter det och vaknade upp med samma huvudvärk som jag vaknade med.. Åkte in till göteborg och träffade emma!(: Vi gick runt lite, hon köpte en romper/jumpsuit som hon har letat efter!(: Sen köpte vi köttbullar och present.. (: Åkte hem till mig och kollade på tv och hon gick härifrån för en stund sen! (: Ska rensa lite på mitt rum igen.. Vill få bort alla onödiga prylar som bara ligger överallt.. Jajaa.. Ha en trevlig lördag!(:
She's with him, I'm in the back seat
Know it's not right but it hurts when they're laughing
And I've never been where they are♥
(Glömde publicera... Braaaa... (: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: