mysweetestthings -

Don't let go♥

Okeeej! I torsdags tog jag och Ovve bussen ut till Fjärås och väntade på laget och hade en jätte mysig lagkväll! Åkte sen hem med mamma och jobbade i fredags. Efter jobbet cyklade jag ner till stationen och tog pendeln in till Göteborg, mötte mina fina vänner, åt en macka på condeco och kollade på Eric Saade! :D
Åkte pendeln hem med emma och soooov hemma. Åkte till Ullared med mamma igår och shoppade massa onödigheter, en skinnjacka och ett par skor! (: Stannade hemma hos Rebecca på vägen hem och så övningskörde jag från Fjärås(: Hämtade upp Emma på Kungsmässan och åkte snabbt hem och bytte om. Åkte sen hem till Emmy och gjorde egentligen ingenting på fem timmar.. Haha^^ Vi satt i soffan och berättade spökhistorier osv, tills Thilda gick och vi snackade ännu mer om andar och grejer eftersom Emmy hus spökar.. De är läskigt. Ni tror mig förmodligen inte, men jaja.. Min mobil hade förövrigt halvt batteri, och de krävs mycket för att den skall laddas ur då. Men jag tog upp mobilen, ställde klockan för att jag skulle vakna nästa dag, la ner den. Den piper till som den gör när den behövs laddas, jag tar upp den och den har tomt batteri och dör. Jag blir rädd. På riktigt.. Sen hände de massa grejjor och i en halvtimma trodde vi att vi skulle döööö på riktigt typ.. okej nej, men läskigt var de(: Vid tio klarade vi inte av att vara kvar i huset längre så vi ringde pappa och sa att han kunde komma och hämta mig, och började gå ner mot kyrkan..
Nu ska jag jobba och sen hem till morfar som fyller 79!(:
Bilden tagen från Liseberg backstage(:

Kommentarer
Postat av: Emma
2011-06-19 @ 21:16:27 / http://grannis.blogg.se/

Det huset skrämde mig på riktigt! :O

Galet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: