mysweetestthings -

Lips that felt just like the inside of a rose♥

Mysigt igår! Åkte in vid kvart över två till göteborg, och tog bussen till Studiegången och mötte upp Bea, Malin och Linda för att kolla på några basketmatcher. Sen åkte jag tillbaka till centralen och mötte upp några i klassen och lite annat folk, och vi började bege oss mot slottskogen. Vi grillade lite och spelade lite kubb(y' haha Och sen så tog vi spårvagn och pendel hem, och så fick jag skjuts av Fridas mamma :D Så 01.01 stängde jag ögonlocken och somnade (:
Till hösten ska jag sååååå rensa min dator på skit så att jag kan installera detta (y' Värt:D

Kommentarer
Postat av: Frida
2011-06-04 @ 10:54:05 / http://Http://fridaliljeberg.blogg.se

ÅH SIMS DJUR!!! Och man kan ha hästar!!! Och djuren Har mer personligheter än i tvåan. Jag döör! Längtar som fan. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: