mysweetestthings -

It's friday I'm in love!♥

Nu ska ni få höra gott folk.
Min dag började som alla andra, i skolan, en helt vanlig dag, massa kortspelande och tråkiga lektioner.. Efter skolan åkte vi, jag, Frida och Emmy hem till emmy och kolla på massa av emmys ego bilder och lagade våfflor(: När klockan va halv sex tog vi pendeln till Liseberg och gick till Bergakungen.. När klockan va typ fem i halv sex, alltså fem minuter innan bion startade. Jag går fram till killen som river biljetterna och han säger åt mig att biljetten är på biopalatset (Frida är 100% säker på att hon har bokat rätt, då de har hänt förut..) men säger att vi kanske hinner.. Haha
Så vi rusar mot spårvagnen som går 36, springer mot bion från grönsakstorget och kommer in när klockan är typ hmm 43, går fram till tjejen som river biljetter.. Hon kollar skumt på oss och ser lite hmm, förvånad, borta och väldigt förvirrad ut, typ som om hon va ny och inte riktigt visste vart vi skulle.. Till slut rev hon biljetterna och vi sprang in, bakom oss hör vi att dom säger : Asså, dom skulle till salong 6 och sitta på plusstolarna..
Vi kommer in i biosalongen PRECIS när DreamWorks introt börjar, vi blir typ överlyckliga och går för att leta efter våra platser. Ser att det sitter fyra tjejer där, och går tillbaka till vakterna för att säga till. Då berättar dom att de har blivit något fel i systemet och de har blivit en dubbelbokning på platserna över oss.. Så eftersom vi inte var där i tid, trodde dom att vi inte skulle komma och gav våra platser till dom andra.. Vi blir sjukt besvikna och förbannade, men får pengarna tillbaka, en fribiljett och möjligheten till att se en annan film, vilket jag tycker var bra.. Skulle lätt valt att kolla på Justins film, Emmy och Frida gick ju med på de när de va gratis! (; haha^^ Dock gick bara typ Åsa-Nisse och någon annan film som jag inte kommer ihåg vad den hette.. Så vi brydde oss inte om de, tackade för oss och dom tackade för att vi inte blev arga.. Haha^^ Vi satte oss istället på donkens barn bio och kollade på ratatouille en stund innan vi gick, för skit filmen hackade juuue!
Sen tog vi pendeln hem, och jag åkte med pappa från stationen(: När vi kom ut ur biosalongen pajjade även min kära mobilephone, ALLA sms är borta och massa kontakter, jag blir ledsen i ögat.. ):
Nu sitter jag och tröst äter en liten Ben&Jerry's, chocolate fudge brownie, och ska kolla på big brother, sen spela gitarr tills fingrarna blöder. På riktigt(:
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Emma
2011-03-25 @ 21:52:52 / http://grannis.blogg.se/

Hahaha lite ägda blev ni ju...

Postat av: Frida
2011-03-25 @ 22:06:52 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Det var INTE kul Emma ):


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: