mysweetestthings -

Jag gav aldrig upp dig..♥

Har haft en jätte tråkig dag i skolan.. Hade två lektioner, gjorde inget vettigt alls.. dumma mig.. Va hungrig hela dagen och trött eftersom jag inte kunde äta.. Körde mjöd och emmy till stationen och åkte hem och gjorde ännu mindre vettiga saker.. Kollat lite på Disney Channel♥ De har jag saknat! Sen åt jag ett paket vindruvor (y' Kollade på mer tv och satt vid datorn.. Va ledig från träningen idag.. Det är skönt ibland.. Men oftast inte.. Varför skriver jag alltid massa punkter? Jag tänker för mycket. (..) (: Senare kom pappa iallafall hem och lagade middag som jag åt! Blev nog inte mätt, men inte mådde jag illa iallafall, så de va ju bra. Nu ska jag dricka te, äta youghurt med jordgubbar och kolla på Crazy, Stupid, Love!♥
Imon har jag "sovmorgon" (09:20) och först tre timmar projektarbete, lunch och sen två timmar film. Tråkigt om du frågar mig. Sen ska jag hem och äta Amerikanska pannkakor jag gjort smet till, åka till Kommunhuset och få pris innan träningen!♥
Foto : Olivier Brajon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: