mysweetestthings -

Hate to see my whole world cry

Jaja, varför vara mainstream och ta kort innan?(;
Idag är det lördag, sista tävlingsdagen denna säsongen.. De sög ju lite smått.. Vill inte att det ska vara över.. Inte än..
Under veckan har vi ätit mat, pizza och glass, tränar massor, skrattat och sovit.. Sminkat och gjort slick och massa annat tävlingsrelaterat..
Igår åkte vi korta programmet för sista gången, de gick bra! Fick 45,(?) och ligger 6a, men före nexxice!!! Wiie((: det är nice! Nu kan vi bara klättra uppåt, till skillnad från förra året när vi låg 4a efter korta och kunde typ inte klättra alls.. Så idag.. Jävlar..! Tänkte inte gråta efter åket.. Men de gick inte att hålla emot.. Så i kiss & cry va vi så glada och dom flesta grät en skvätt.. Idag kommer jag antagligen inte gråta.. Eller jo.. Jag vet inte.. Efter tävlingen kollade vi video tror jag.. Jag har inget minne från kvällen.. Men jag åt macka.. Och vi sjöng.
Idag har vi tränat officiella, och de gick bra.. Sen har vi ätit mellanmål och vilat, vilar nu, fram till 14:15, men jag kan inte sova.. Louise kommer hit om tjugo minuter för att fixa skaters party kläder.. Höhö(:
Ohoh, i tisdags försökte jag, ovve och Louise oss på "salt and ice challenge" (lägger salt i handen och en isbit på de, klämmer ihop handen och de fräter hål på huden) kan anses som ganska dumt.. Jag tänkte inte att konsekvenserna var att man har ont i handen en veckas tid.. Kan inte klappa händerna och de sög ju lite... Haha
Ni får ha de nice, de ska jag, njuta av mitt näst sista junior VM! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: