mysweetestthings -

I'm still into you

Decembers första inlägg! 
Vad jag har gjort sedan December började:
Sovit hos Marcus, vaknat upp med magsjuka.
Legat hemma i soffan i tre dagar. (och tittat på stallkompisar. hahahahhaha)
Jobbat två gånger.
Fikat med Marcus.
Och sovit en del! 
Så ja, inte så himla spännande eller trevlig början på min vecka, vaknade upp på advent och var madsjuk som sagt, och har kurerat mig och missat tre arbetspass pga det ):
Men igår jobbade jag, och idag, ända till två! Igår fick jag träffa min älskling en stund efter han hade jobbat, och sen åkte jag hem och sov.
Idag ska jag inte göra något mer.. Men imon ska jag träffa Marcus igen.
Sen kommer de bli en toppen helg! Teamåkning och Marcusträff står på kalendern! Första tävlingen, på Tjörn och kameran är laddad! Kommer bli grymt!(:
 

Kommentarer
Postat av: Frida
2013-12-05 @ 23:47:10 / http://fridaliljeberg.blogg.se

Hello world this is me
Hahaha. Älskade den serien som barn

Svar: Haha ja med... Känner mig ganska omogen som tittar på den nu(;
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: