mysweetestthings -

The story of my life

På riktigt. Förstår mig inte på serier. Så otroligt onödigt att ha paus i två månader, visa ett avsnitt och sen ha paus i tre till?!?!??!?! Va fan. Såååååååååå dålig stil.
Annars har jag jobbat, och jobbat, och jobbat. Och snart ska jag jobba igen, ångest, ska till pressbyrån, jobbar i 9,5 timmar. wiie. Näst sista passet så jag ska inte klaga allt för mycket, hoppas jag inte jobbar med någon taskig.
Efter jobbet ska jag hem och sova, imon jobbar jag mitt första riktiga kolonial pass på ica! Och på fredag jobbar jag mitt sista pass på Pressbyrån, i tio timmar, till 24, på en fredag. Ser inte jätte mycket fram emot det... MEN PÅ LÖRDAG ÄR JAG LEDIG. Can't wait. Och då ska jag förhoppningsvis vara med min grabb! 
Jobbar på söndag igen och nästa vecka har jag ingen koll på! 
Nu ska jag titta på ravenswood (för övrigt grym serie, om ni kollar pll så hoppas jag innerligt ni kollar ravenswood.)
Nu ska jag göra mig iordning. tjohoo

Kommentarer
Postat av: Olivia
2013-11-07 @ 06:54:07 / http://heartman.blogg.se

The story of my life <3
Kan inte fatta att de gått mer än ett år sedan vi dog när vi hörde little things första gången… Känns som igår! stop - rewind, det går alldeles för fooooort!!!!

Svar: Hahaha jaaa! Och du sov när Johanna och jag dampade!
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: