mysweetestthings -

I'll leave the ocean behind

Hallådär! 
Mina senaste dagar har jag spenderat hemma hos Marcus, framför xbox, och tittat på när han spelar GTA 5, så sjukt jävla snyggt gjort. Heeelt galet. Vill åka tillbaka till LA! 
Igår var jag i Halmstad hos tandläkaren igen. För operation denna gången. Förjävligt. Sju förjävliga bedövnings sprutor. Fick dock ligga under ett grönt skynke så jag såg ingenting.. Hörde bara hur dom borrade i käkbenet. okej. Nu är jag sjukt svullen iallafall, ser ut som om jag snusar. Svullen från överläpp upp mot ögat (Y) Såååå himla snyggt! Not
Hoppas det går över snart.. 
Annars har det inte hänt så mycket, satt i en och en halv timme och väntade på arbetsförmedlingen i måndags, inte så kul.. 
Har inget mer planerat för veckan, så de blir nog ganska lugnt! 
Nu ska jag duscha! Pööösss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: