mysweetestthings -

Fortsätt när mörkret kommer och allt gör ont

Hejsanhoppsan! Igår jobbade jag inventering på maxi, herrans massa folk överallt, jag åkte hem vid halv tio och stressade. Bytte om och åkte direkt till Fjärås kyrka.. Sjöng nämligen när Loui döptes igår! Anna frågade mig tidigare i veckan. Chocken. Haha men om du frågar mig så gick det helt åt helvete, iallafall första låten. Fy. Andra låten gick bättre! Det va kul iallafall!
Sen gjorde jag ingenting igår, och idag har jag försökt lära mig att koda, ätit söndagsmiddag med familjen mfl. Madre och Sofia åker nämligen till Turkiet imon. 
Imon är det dags för jobb igen, och Diana är tillbaka!((: haha
Ser dock inte fram mot denna veckan, jobbar helgen också. Längtar tills nästa helg när jag äntligen får vara ledig! Okej jag ska inte klaga på att jag jobbar mycket osv men jag jobbar så tidigt. Behöver nytt jobb. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: