mysweetestthings -

Imorgon kommer aldrig bli som igår

Gillar att fler och fler har kommit in och tittat som om ni väntar på en uppdatering inför resan(; 
Har precis packat klart väskan och tidigare idag lämnat bort min lilla bäbis till farmor. Kommer sakna min lilla tuss. 
Är riktigt taggad inför morgondagen. Flyget går vid 10 och vi är i Kanada vid 16 (22 för er). Flyger lika länge som jag jobbar på söndagar! Så käckt. 
Har verkligen inte något intressant att skriva. Får se om jag uppdaterar under veckan. Lär lägga ut något på instagram iallafall. Ska köpa ett nytt objektiv i New York och det lär bli en hel del bilder. Vi hörs kompisar!
Färgerna matchar min design så fint tycker jag(: ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: