mysweetestthings -

You aint getting any younger

Nytt år, är lika dålig på att blogga.. 
Hade en bra jul och nyår hemma hos familjen Hugosson eftersom min mor och far spenderade halva december i Thailand. Men de va mysigt ändå, annorlunda, men mysigt(: 
Har jobbat en del och vart mycket med min lilla beeeeebiiiis(: 
Imon är det fredag och jag är ledig! Sen på kvällen ska jag hem till fina Emmy på inflyttningsfest. Var med henne i princip hela dagen igår, efter jobbet, och hjälpte med möbler och måla och grejer! Sen på lördag ska jag träffa Amanda och Shiro på promenad! (Jappen på senaste inlägget) ska bli kul! Sen lördag kväll och söndag spenderar jag i Frölunda Borg där Leon går av stapeln! Sen va helgen helt plötsligt slut.. Mamma sa precis att vi ska ha folk hemma de närmsta fem veckorna tror jag. Här blir det ingen lugn stund inte.. 
Nu är det bara 5 månader kvar tills flytt! Tänkte att jag ska börja rensa lite nu faktiskt. Har alldeles för mycket grejer som aldrig används.. Känns lite lätt onödigt kan jag tycka! 
Så nu vet ni hur jag spenderar denna torsdag! Ha de gött hajjjjjj 
Stackarn..<3

Kommentarer
Postat av: Mami
2016-01-18 @ 14:42:46

"Folk" hemma ;)? Dina systrar med barn 😂😂, 5 helger var kanske lite mycket 😜


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: